خستم...خستم از زندگی درمجازی...خسته از تهمت ها..خسته از تفاوت ها..خسته از بی حرمتی ها...خسته از دلشکستن ها...خسته از .....ازخووودم خستممممممم...خستم از.... دل نوشته ها...ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 178 تاريخ: يکشنبه 9 مهر 1396 ساعت: 5:47

گرمی دستانت
راه رفتنت
صدایت
حرف زدنت
مهربانی ات
وجودت
همه و همه مرا وا میگذارد که در این روز
شکر گذار باشم که تو را کنار خودم حس میکنم.
هم به تو تبریک میگویم هم به خودم که چون تویی را دارم.

ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: تولدت,مبارک,بهترین,بابای,دنیاااااااا, نویسنده: بازدید: 182 تاريخ: يکشنبه 9 مهر 1396 ساعت: 5:47


من دلم رو دخیل پنجره فولادت میکنم تا شاید...شاید از سر لطفت بیایی و گره ام بگشایی.....
شاهزاده تنهایی#
دل نوشته ها...ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: مسافر, نویسنده: بازدید: 155 تاريخ: يکشنبه 9 مهر 1396 ساعت: 5:47
» نمایش این صفحه بدین معناست که نویسنده وبلاگ یک مطلب را بصورت رمزدار درج کرده است و برای مشاهده کامل مطلب نیازمند آن هستید که کلمه عبور مرتبط با این مطلب را دانسته و وارد کنید.
دل نوشته ها...ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: جدیده, نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: يکشنبه 9 مهر 1396 ساعت: 5:47
خب بایکم تاخیر میگم
ظهر ک دیدم امارمون این ماه1450بود
ب 2000نرسید هااااااااااااااا
این ماه باید 2000بشه بااااااااید
راستی خیلی زشته امارمون انقدر بالاس و کم نظر میزارید یا خصوصی میزارید
ببینم این ماه چه میکنید
#مریم
دل نوشته ها...